niedziela, 30 lipca 2017

Lipcowe karteczki

Teraz już mogę pokazać karteczki jakie powstały na lipcowe imprezy.

Zacznę od kartki z lilią na moją wymiankę kartkową.
Kartka prosta i lekko warstwowa

Teraz karteczka imieninowa dla mojej Mamusi

I kilka kartek dla Ann :) Z przodu hafciki...

Z tyłu kieszonka z życzeniami

Kolejne karteczki pokażę w sierpniu, bo jeszcze jubilaci ich nie widzieli,
a nie chcę czasem psuć niespodzianek :)

W tym tygodniu przeczytałam jeszcze
Danuta Noszczyńska - Zła miłość - 300 stron
Zdjęcie znalezione w internecie

21 komentarzy:

  1. Lideczko, piękne są Twoje lipcowe karteczki. Tym razem moją faworytką jest ta dla Twojej Mamusi.
    Tulę bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te okrągłe karteczki są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te okrągłe są bardzo pomysłowe! Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! Jedna z nich jest u mnie;) Jeszcze raz dziękuję:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki cudne, a jedna z nich jest moja - haha :) Dziękuję :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki przecudnej urody,zwłaszcza te z Hafcikami, a jak przeczytałam " z tyłu kieszonka ... " to już miałam skojarzenie z załącznikiem :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki są świetne:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne karteczki szczególnie ta dla Krystyny

    OdpowiedzUsuń
  9. Córeńko! Wszystkie karteczki są przeurocze,Oczywiście moja jest najpiękniejsza - Miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Te Annowe karteczki są super, zaskakująca forma jak dla mnie;-) ale ja się na kartkach specjalnie nie znam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne, a te dla Ań bardzo pomysłowe :).

    Hihi, Lidka dzisiaj rano się dowiedziałam, że mamy dopiero 31 :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie urocze:) Tylko zazdrościć obdarowanym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu kartki super, monogramy świetne i wiem co mówię bo mam jedna z nich :-)Dziękuję.
    Te korki przerobione na grzybki z poprzedniego posta sa superowe , Ty to masz pomysły !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu swietne karteczki! Te z literkami A juz podziwiałam u kilku dziewczyn, super:) sciskam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, zwłaszcza ta dla Mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki!!! Bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. te karteczki dla Ann świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)